Snart kopplar vi ur - och kopplar i
5 kommentarer
Jim Lundberg: Beskedet vi fick nyss fick av IT-avdelningen är att bytet ska ske under kvällen.
Per Ericsson
Frilansare som gärna svarar på frågor om traktorer, snöskotrar, lastbilar och andra tunga fordon.
Lars Erik Gustavsson
Frilansare som har full koll på 50-talet, särskilt svenska motorcyklar. Dessutom gammal rallyåkare med Volvo i bagaget.
Mats Olofsson
Hojfotograf som kan mycket om engelska och svenska fyrtaktsmodeller, i nödfall även amerikanska motorcyklar.
Jim Lundberg
Mr Mekarhörnan svarar på frågor om tekniska problem med tvåhjulingar. Kan också en hel del om den tekniska konstruktionen av Volvo-bilar.
Jan Ströman
Blev bilbiten som mycket ung. Med ett nästintill fotografiskt minne av bilar. Mångårig redaktör på
AHKs tidning Autohistorica. Är expert på att identifiera äldre bilrelaterat bildmaterial med tyngdpunkt på perioden mellan 1910 och 1940. Kan också en hel del om den svenska motorismens historia och motorsport fram till andra världskriget.
Robert Gustavsson
Roberts hjärta klappar för Saab och små bilar från BMC-koncernen. Bland specialintressena märks också norsktillverkade bilar, husvagnar och mopeder.
Thomas Sjölund
Classic Motors chefredaktör går igång på scootrar. Vespa, Lambretta, Peugeot eller Terrot, bara det har bensköld. När det kommer till fyrhjuligt är det italienskt som står högst upp på listan. Thomas skulle gärna parkera en Lancia Aurelia GT i garaget.
Josefine Andersson
Mopeder, mopeder och mopeder. Ställ en fråga och du får svar från Classic motors mopedspecialist. Josefine är redaktör för Mopedrevyn och bidrar i den med sin stora kunskap om dessa små fordon från förr.
Jan Andersson
Anglofil ut i fingerspetsarna. Erfaren renoverare av bilar som Austin-Healey 3000, MGA och Triumph TR.
Kom in i diskussionen
Snart kopplar vi ur - och kopplar i
5 kommentarer
Jim Lundberg: Beskedet vi fick nyss fick av IT-avdelningen är att bytet ska ske under kvällen.
Classic Motor är Skandinaviens ledande tidning för äldre fordon och startade som Signalhornet redan 1969. Vi skriver om fordon med hjul och motor, oavsett om det är från 1917 eller 1977 och oavsett ursprungsland. Folkkära favoriter blandas med exklusiva rariteter, nyrenoverat blandas med fyndskick. Genomgående är dock att fordonen ska vara i originalutförande.